Adina Calafateanu se pregateste pentru diploma de CSR Practitioner

February 19, 2015 in News

Adina Calafateanu este primul participant care a confirmat prezenta la cea de-a IV-a editie a training-ului “Certified Sustainability (CSR) Romania“.

Cursul se desfasoara pe 12 si 13 martie 2015, in Bucuresti, la sediul UniCredit Tiriac Bank.

Puteti confirma prezenta prin formularul online pana la 6 martie 2015.

Pana acum, peste 50 de profesionisti romani in CSR au absolvit acest curs si au obtinut certificarea internationala de Sustainability (CSR) Practitioner. Ii puteti cunoaste aici si puteti sa aflati parerilor acordate de ei despre curs in materialul video de mai jos.

Despre Adina Calafateanu

Adina CalafateanuAdina este Presedintele Asociatiei Centrul pentru Dezvoltare Comunitara Durabila (Giubega, Dolj). Are experienta in Societatea Civile de peste 10 ani si este doctor in Stiinte Politice la Universitatea din Bucuresti. Este de asemenea implicata in structuri europene de lucru in domeniul tineretului (Consiliul Europei, Comisia Europeana) si bursier Raiffeisen Bank 2008.

A auzit de training-urile The CSR Agency de pe Facebook si, pentru ca isi doreste sa-si dezvolte o cariera de succes in CSR, n-a mai stat deloc pe ganduri si s-a inscris.

Ne-a raspuns promt si la cateva intrebari prin intermediul carora am cunoscut-o mai bine si-am observat ca e un om care munceste mult si cu pasiune.

Printre altele, Adina ne-a marturisit:

“Sunt extrem de interesata sa particip la acest curs convinsa fiind ca organizatiile societatii civile au nevoie de o noua abordare privind relatia cu mediul corporate si de redefinirea relatiilor de colaborare, in incercarea de a produce schimbarea sociala.”

Pe Adina o gasiti pe LinkedIn, iar mai multe detalii despre activitatea ei zilnica puteti vedea la www.cdcd.ro.

Certified CSR PractitionerPrintre cele mai importante companii din Romania care au fost deja prezente la primele 3 editii ale cursurilor trecute se numara Petrom, Unicredit, Orange, Raiffeisen Bank, Vodafone, Carpatcement, Ikea, Rompetrol, Ana Nova, BRD, GSK, Coca-Cola. Acestea au deja oameni certificati in interiorul companiilor care dezvolta strategii si masoara rezultatele non-financiare ale organizatiei.